Year: 2019
Type: Monograph
Title: Филозофијата во образованието
Author: Донев, Дејан
Author: Поповска, Јасмина
Author: Тодоровска, Марија
Author: Џепароски, Иван
Author: Димишковска, Ана
Abstract: Предметните програми во средните училишта се документи во кои се дефинираат корпусот знаења кои учениците треба да ги научат, вештините и компетенциите со кои треба да се стекнат, вредностите кои треба да ги усвојат и начинот на кој треба да се спроведе наставата по еден предмет. Од исклучително значење за успешно спроведување на целите на наставата на еден предмет е постоење на добро осмислени предметни програми кои ќе го следат современиот развој на генеричката дисциплина од која произлегуваат, но и ќе го имаат предвид контекстот во кој се спроведуваат. Во таа смисла, предметните програми треба да бидат постојано теориски и практично надгра-дувани, особено за предметите чиј досег ги надминува чисто познавателните цели и има далекосежни општествени и личносни импликации.
Publisher: Филозофски факултет
Relation: Теориска и практична надградба на предметните програми од филозофскиот корпус предмети (Филозофија, Етика, Логика, Естетика) за средно образование
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/2656
Identifier: Донев, Д., Поповска, Ј., Тодоровска, М., Џепароски, И., Димишковска, А. , "Филозофијата во образованието", Филозофски факултет, Скопје, 2019
Identifier: 978-608-238-159-6
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/2656