Home | Repositories | Statistics | About





Year: 2022


Type: Thesis



Title: Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам


Author: Николовска, Катерина



Abstract: Магистерска теза одбранета во 2022 година на Филозофскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д-р Александра Каровска Ристовска.


Publisher: Филозофски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/26281
Identifier: Николовска, Катерина (2022). Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам. Магистерска теза. Скопје: Филозофски факултет.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/26281



TitleDateViews
Ефектите врз напредокот на вештините за читање кај деца со дислексија со употреба на пристапот Ортон–Гилингам202236