Subject: oil, oil derivatives, distribution, transport, price, alternative energy sources, energy potential
Year: 2019
Type: Thesis
Title: Маркетинг микс концептот во нафтената индустрија и истражување на побарувачката од нафта како главен енергенс во индустријата и нејзините деривати
Author: Шалваринов, Томислав
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2019 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Снежана Ристеска Јовановска.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17420
Identifier: Шалваринов, Томислав (2019). Маркетинг микс концептот во нафтената индустрија и истражување на побарувачката од нафта како главен енергенс во индустријата и нејзините деривати. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17420