Home | Repositories | Statistics | About



Subject: cultural dimensions, perception of self, lifestyle, fashion brands, values, clothing


Year: 2016


Type: Thesis



Title: Културните и психолошки аспекти при изборот и купувањето на брендовите на модна облека со посебен осврт на состојбите во Република Македонија


Author: Михајловска Николовска, Анета



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2016 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Снежана Ристевска Јовановска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17358
Identifier: Михајловска Николовска, Анета (2016). Културните и психолошки аспекти при изборот и купувањето на брендовите на модна облека со посебен осврт на состојбите во Република Македонија. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17358



TitleDateViews
Културните и психолошки аспекти при изборот и купувањето на брендовите на модна облека со посебен осврт на состојбите во Република Македонија201628