Home | Repositories | Statistics | About



Subject: territorial marketing, promotion, local governance, regional development strategy, territorial image, Republic of Macedonia, Vardar Region, comparative advantage, wine, wine tourism


Year: 2013


Type: Thesis



Title: Систем на територијален маркетинг – стратешки елемент на развојот


Author: Јовановска Бошковска, Надица



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2013 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Олга Градишка Теменугова.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17235
Identifier: Јовановска Бошковска, Надица (2013). Систем на територијален маркетинг – стратешки елемент на развојот. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17235



TitleDateViews
Систем на територијален маркетинг – стратешки елемент на развојот201324