Home | Repositories | Statistics | About



Subject: public relations, public opinion, ecology, green marketing, climate change, polution, environment


Year: 2015


Type: Thesis



Title: Маркетинг стратегии во процес на креирање на јавно мислење за климатски промени


Author: Кунгуловска, Јелица



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2015 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17202
Identifier: Кунгуловска, Јелица (2015). Маркетинг стратегии во процес на креирање на јавно мислење за климатски промени. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17202



TitleDateViews
Маркетинг стратегии во процес на креирање на јавно мислење за климатски промени201537