Home | Repositories | Statistics | About



Subject: SERVQUAL, service quality, satisfaction


Year: 2014


Type: Thesis



Title: Квалитетот на банкарските услуги и нивното влијание врз задоволството на клиентите во Република Македонија


Author: Узеири Бафтијари, Аида



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2014 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Љубe Трпески.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17195
Identifier: Узеири Бафтијари, Аида (2014). Квалитетот на банкарските услуги и нивното влијание врз задоволството на клиентите во Република Македонија. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17195



TitleDateViews
Квалитетот на банкарските услуги и нивното влијание врз задоволството на клиентите во Република Македонија201428