Home | Repositories | Statistics | About



Subject: communication, corporate social responsibility marketing, public relations, advertising, reputation, image, cause


Year: 2014


Type: Thesis



Title: Улогата, значењето и поврзаноста на корпоративно-општествената одговорност и односите со јавноста во експанзијата на маркетинг комуникацискиот микс


Author: Наумовска, Љупка



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2014 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17122
Identifier: Наумовска, Љупка (2014). Улогата, значењето и поврзаноста на корпоративно-општествената одговорност и односите со јавноста во експанзијата на маркетинг комуникацискиот микс. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17122



TitleDateViews
Улогата, значењето и поврзаноста на корпоративно-општествената одговорност и односите со јавноста во експанзијата на маркетинг комуникацискиот микс201430