Subject: communication, corporate social responsibility marketing, public relations, advertising, reputation, image, cause
Year: 2014
Type: Thesis
Title: Улогата, значењето и поврзаноста на корпоративно-општествената одговорност и односите со јавноста во експанзијата на маркетинг комуникацискиот микс
Author: Наумовска, Љупка
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2014 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17122
Identifier: Наумовска, Љупка (2014). Улогата, значењето и поврзаноста на корпоративно-општествената одговорност и односите со јавноста во експанзијата на маркетинг комуникацискиот микс. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17122