Subject: promotion, alcoholic beverages, alcohol industry, integrated marketing communication, distributors of alcoholic beverages, a global campaign for alcohol brands, promotion over the line, below the line promotion
Year: 2012
Type: Thesis
Title: Промоција на производите на пазарот на алкохолни пијалоци во Република Македонија, споредено со земјите-членки на Европската Унија
Author: Јаќоска, Николина
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2012 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17092
Identifier: Јаќоска, Николина (2012). Промоција на производите на пазарот на алкохолни пијалоци во Република Македонија, споредено со земјите-членки на Европската Унија. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17092