Home | Repositories | Statistics | About



Subject: footwear industry, “lon” work, guerrilla marketing, 2.0 technologies


Year: 2012


Type: Thesis



Title: Примена на герила маркетинг и 2.0 технологиите за стекнување на конкурентски предности на малите бизниси (со посебен осврт на чевларските претпријатија во Куманово)


Author: Жибак, Мила



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2012 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17088
Identifier: Жибак, Мила (2012). Примена на герила маркетинг и 2.0 технологиите за стекнување на конкурентски предности на малите бизниси (со посебен осврт на чевларските претпријатија во Куманово). Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17088



TitleDateViews
Примена на герила маркетинг и 2.0 технологиите за стекнување на конкурентски предности на малите бизниси (со посебен осврт на чевларските претпријатија во Куманово)201228