Home | Repositories | Statistics | About



Subject: marketing strategies, media platforms, multimedia, on demand, social networks, new media technologies, media websites


Year: 2011


Type: Thesis



Title: Влијанието на интернет и новите технологии врз маркетинг стратегиите на медиумите


Author: Стојановска Ицевска, Гордана



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2011 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17072
Identifier: Стојановска Ицевска, Гордана (2011). Влијанието на интернет и новите технологии врз маркетинг стратегиите на медиумите. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17072



TitleDateViews
Влијанието на интернет и новите технологии врз маркетинг стратегиите на медиумите201128