Home | Repositories | Statistics | About



Subject: shelf space allocation, category management, supermarkets sales increase, product image, retailing, private labels


Year: 2013


Type: Thesis



Title: Физичко позиционирање на производот во малопродажните објекти и негово влијание врз продажбата и профитабилноста


Author: Ивановски, Филип



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2013 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17059
Identifier: Ивановски, Филип (2013). Физичко позиционирање на производот во малопродажните објекти и негово влијание врз продажбата и профитабилноста. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17059



TitleDateViews
Физичко позиционирање на производот во малопродажните објекти и негово влијание врз продажбата и профитабилноста201326