Home | Repositories | Statistics | About



Subject: brand, brand equity, associations, loyalty, quality, awareness, advertising, sponsorship, public relation, direct marketing, sale promotion


Year: 2012


Type: Thesis



Title: Фактори и промотивни стратегии кои влијаат врз креирањето на вредност на брендот


Author: Ќовкарова, Ана



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2012 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Снежана Ристевска Јовановска.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/17025
Identifier: Ќовкарова, Ана (2012). Фактори и промотивни стратегии кои влијаат врз креирањето на вредност на брендот. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/17025



TitleDateViews
Фактори и промотивни стратегии кои влијаат врз креирањето на вредност на брендот201229