Subject: SMEs, entrepreneurship, market orientation, marketing strategy, marketing plan
Year: 2013
Type: Thesis
Title: Пазарна ориентација, маркетинг стратегија и план – основни бизнис чекори за успешно конкурентско позиционирање на малите и средни претпријатија на пазарот – со посебен осврт на индустријата и пазарот на кондиторски производи во Р. Македонија
Author: Јованов Марјанова, Тамара
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2013 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Митре Стојановски.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/16994
Identifier: Јованов Марјанова, Тамара (2013). Пазарна ориентација, маркетинг стратегија и план – основни бизнис чекори за успешно конкурентско позиционирање на малите и средни претпријатија на пазарот – со посебен осврт на индустријата и пазарот на кондиторски производи во Р. Македонија. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16994