Subject: social marketing, promotional mix, promotion, target groups, institutions, public sector, labor market, unemployment
Year: 2013
Type: Thesis
Title: Промоцијата во општествениот маркетинг со осврт врз потребата и ефектите на примената на промоцијата на работната сила во Република Македонија
Author: Стојановиќ, Виолета
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2013 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Нада Секуловска.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/16987
Identifier: Стојановиќ, Виолета (2013). Промоцијата во општествениот маркетинг со осврт врз потребата и ефектите на примената на промоцијата на работната сила во Република Македонија. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16987