Subject: group buying, daily deals, gamification, ROI, e-commerce, Grouper, intermediary, merchant, end-user, satisfaction, Republic of Macedonia
Year: 2016
Type: Thesis
Title: Одговорите на менаџментот на предизвиците во е-трговијата во Република Македонија: случај на сајт за групно купување преку дневни зделки – grouper.mk
Author: Ангеловска, Нина
Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2016 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Сашо Јосимовски.
Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје
Relation:
Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/16813
Identifier: Ангеловска, Нина (2016). Одговорите на менаџментот на предизвиците во е-трговијата во Република Македонија: случај на сајт за групно купување преку дневни зделки – grouper.mk. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16813