Home | Repositories | Statistics | About



Subject: group buying, daily deals, gamification, ROI, e-commerce, Grouper, intermediary, merchant, end-user, satisfaction, Republic of Macedonia


Year: 2016


Type: Thesis



Title: Одговорите на менаџментот на предизвиците во е-трговијата во Република Македонија: случај на сајт за групно купување преку дневни зделки – grouper.mk


Author: Ангеловска, Нина



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2016 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Сашо Јосимовски.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/16813
Identifier: Ангеловска, Нина (2016). Одговорите на менаџментот на предизвиците во е-трговијата во Република Македонија: случај на сајт за групно купување преку дневни зделки – grouper.mk. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16813



TitleDateViews
Одговорите на менаџментот на предизвиците во е-трговијата во Република Македонија: случај на сајт за групно купување преку дневни зделки – grouper.mk201635