Home | Repositories | Statistics | About



Subject: eWOM, on-line purchase intentions, social media networks, on-line stores


Year: 2021


Type: Thesis



Title: Влијанието на пораките пренесени преку социјалните мрежи врз намерите за он-лајн купување


Author: Матевска Перовска, Фани



Abstract: Докторска дисертација одбранета во 2021 година на Економскиот факултет во Скопје, под менторство на проф. д–р Сашо Јосимовски.


Publisher: Економски факултет, УКИМ, Скопје


Relation:



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/16193
Identifier: Матевска Перовска, Фани (2021). Влијанието на пораките пренесени преку социјалните мрежи врз намерите за он-лајн купување. Докторска дисертација. Скопје: Економски факултет, УКИМ
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/16193



TitleDateViews
Влијанието на пораките пренесени преку социјалните мрежи врз намерите за он-лајн купување202145