Home | Repositories | Statistics | About





Year: 2004


Type: Journal Article



Title: Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта


Author: Ачковска Лешковска, Елена



Abstract:


Publisher: Филозофски факултет, Скопје


Relation: Годишен зборник на Филозофскиот факултет / Annuaire de la Faculté de Philosophie



Identifier: oai:repository.ukim.mk:20.500.12188/14499
Identifier: Ачковска Лешковска, Елена (2004). Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта. Годишен зборник на Филозофскиот факултет 57, 157–176.
Identifier: http://hdl.handle.net/20.500.12188/14499



TitleDateViews
Имплицитниот концепт на ,,надарен ученик“ кај наставниците од основни и средни училишта200426