Subject: Other social sciences
Year: 2001
Type: Article
Type: PeerReviewed
Title: Туристичката анимација и туристичката понуда
Author: Jakovlev, Zlatko
Abstract: Познато е дека туристичките потреби својот израз го наоѓаат во туристичката побарувачка и туристичката понуда. Тоа поконкретно значи дека туризмот како значајна активност, мора да води сметка за туристичките потреби, а туристичката понуда мора да се базира на проучување на тие потреби, т.е. врз проучување на мотивацијата на туристите, а исто така и на факторите кои влијаат на изборот на туристичките дестинации и видот на туристичкиот престој. Ваквиот приод на туристичката понуда е предуслов за создавање на потребите, желбите и склоностите на туристите, а исто така и предуслов за конкурентноста, квалитетот и финансиските ефекти (профит). Самото прилагодување на туристичката понуда кон туристичката побарувачка подразбира истражување на тековите, правците во современиот меѓународен туризам и истражување на карактеристиките на туристичката клиентела.
Publisher: „Еуро-Мак Компани” Д.О.О
Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/5688/
Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:5688
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/5688/1/Turistickata%20animacija%20i%20turistickata%20ponuda.pdfIdentifier: Jakovlev, Zlatko (2001) Туристичката анимација и туристичката понуда. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781