Home | Repositories | Statistics | About



Subject: Other social sciences


Year: 2001


Type: Article
Type: PeerReviewed



Title: Интерперсоналната комуникација - суштина на туристичката анимација


Author: Jakovlev, Zlatko



Abstract: Самиот поим комуникација означува размена на информации помеѓу две или повеќе лица. Таа, всушност, претставува инт еракција помеѓу повеќе лица. Како свесна интеракција, комуникацијата е и суштина на анимацијата во туризмот. И најквалитетните содржини и програми можат да останат надвор од вниманието и интересот на туристот, доколку комуникацијата со гостите не е успешна. Тоа е често случај кога се работи за туристичките вредности кои обично не доминираат во мотивацијата на туристот и успешноста на туристичката анимација ќе зависи од тоа колку ќе порасне интересот на туристите за нешто што претходно не било доминантно во неговата мотивација за поттикнување. Туристичката анимација може да се одреди како понуда на програми кои се разликуваат со помош на комуникацијата. Комуникацијата се остварува со разни средства кои претставуваат и средства на анимацијата во туризмот.


Publisher: „Еуро-Мак Компани” Д.О.О


Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/5687/



Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:5687
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/5687/1/Interpersonalnata%20komunikacija%20sustina%20na%20turistickata%20animacija.pdf
Identifier: Jakovlev, Zlatko (2001) Интерперсоналната комуникација - суштина на туристичката анимација. Списание „Економија и бизнис”. ISSN 1409-6781



TitleDateViews
Интерперсоналната комуникација - суштина на туристичката анимација200158