Subject: Educational sciences
Year: 2003
Type: Article
Type: PeerReviewed
Title: Дилемата - Дали е потребна обработка на содржини од множества во предучилишните установи ?(Различни согледувања и предлози )
Author: Atanasova-Pacemska, Tatjana
Abstract: Потребата од содржини од множества и операции со множества во годишната програма понудена од Бирото за развој на образованието на РМакедонија во предучилишните установи произлегува од големите можности за остварување на воспитни и образовни влијанија врз децата. Така, покрај здобивањето на одредени елементарни математички знаења, децата се воведуваат во истражувачката работа, се практикуваат едноставни воопштувања, почнуваат да класифицираат и сл. Во организираните активности во предучилишните установи, децата воочуваат „групи“ (целини) од истовидни предмети, односно од предмети кои имаат некое заедничко својство (признак). Со формирање на множества според даден признак и на подмножество на дадено множество децата се воведуваат во класификација. Подоцна вршат класификација според два или повеќе признаци со што мисловно се ангажираат, вршат анализа и споредување. Обработката на содржини од множества дава погодна можност децата да дојдат до одредени математички знаења движејќи се од конкретното кон апстракното.
Publisher: Универзитет „Гоце Делчев" - Штип, Педагошки Факултет
Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/4354/
Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:4354
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/4354/1/%D0%94%D0%98%D0%9B%D0%95%D0%9C%D0%90%D0%A2%D0%90%20-%20%D0%94%D0%90%D0%9B%D0%98%20%D0%95%20%D0%9F%D0%9E%D0%A2%D0%A0%D0%95%D0%91%D0%9D%D0%90%20%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%91%D0%9E%D0%A2%D0%9A%D0%90.pdfIdentifier: Atanasova-Pacemska, Tatjana (2003) Дилемата - Дали е потребна обработка на содржини од множества во предучилишните установи ?(Различни согледувања и предлози ). Воспитание - Списание за теорија и практика (2003-04) (4-5). pp. 147-153.