Subject: Languages and literature
Year: 2012
Type: Article
Type: PeerReviewed
Title: Практични идеи за предавање (начини како да се добие „feedback“ - повратна информација од студентите)
Author: Ivanovska, Biljana
Abstract: Повратната реакција на студентите која се однесува на нашите предавања може да има непроценливо значење за наставниот процес. Дали ние секогаш добиваме искрен „фидбек“ од нашите студенти? Бидејќи многу од нас предаваат во контекст кој е насочен кон студентот, логично е да се поттикнат мислите и идеите на студентите кои се однесуваат на нашите предавања. Размислувајте за фидбекот и имајте влијание врз него. Собирањето информации е добро за нашата свест и може да имплицира одредени промени во наставата. Како ќе реагирате на негативен фидбек од студентите? Се обидувам да ги охрабрам наставниците да експериментираат со нови наставни техники и да се придзвикаат самите себе си со одредени техники на предавање. Клучни зборови: повратна информација, практични идеи, техники на предавање.
Publisher: Goce Delcev University - Stip
Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/3084/
Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:3084
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/3084/2/__ugd.edu.mk_private_UserFiles_biljana.ivanovska_Desktop_Biljana%20Ivanovska%20tekst%20Zbornik%202012.pdfIdentifier: Ivanovska, Biljana (2012) Практични идеи за предавање (начини како да се добие „feedback“ - повратна информација од студентите). Yearbook 2012, Faculty of Filology, 3 (3). pp. 9-12. ISSN 1857- 8667