Subject: Languages and literature
Year: 2012
Type: Article
Type: PeerReviewed
Title: Персонализацијата во наставата по странски јазик не е само наука, туку и уметност
Author: Ivanovska, Biljana
Author: Daskalovska, Nina
Abstract: Апстракт: Овој труд дава осврт на персонализацијата во наставниот процес и нејзина имплементација во индивидуаниот пристап при предавањето и изучувањето на странски јазик, преку семинари кои се изведуваат на Филолошкиот факултет во Штип, а се ориентирани кон постигнување резултати на индивидуално ниво при работа со студентите. Преку персонализација на наставниот процес, ниту еден учебник не е доволен сам за себе, така што наставниците не треба да ги обесхрабруваат студентите во постигнување на претходно утврдените цели и треба да ја преиспитаат својата функција и улога за доброто на сите страни инволвирани во наставата. Крајната цел на образовниот процес е да се даде автономија на студентите и да им се помогне да станат независни и креативни личности, преку изучувањето и користењето на странскиот јазик.
Publisher: Универзитет „Гоце Делчев“ - Штип
Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/3081/
Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:3081
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/3081/2/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%98%D0%B0%20%D0%B2%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0.pdfIdentifier: Ivanovska, Biljana and Daskalovska, Nina (2012) Персонализацијата во наставата по странски јазик не е само наука, туку и уметност. Годишен зборник 2012 - Филолошки факултет, 3. pp. 65-68. ISSN 1857-7059