Home | Repositories | Statistics | About



Subject: Economics and business


Year: 2010


Type: Monograph
Type: NonPeerReviewed



Title: Маркетинг истражување преку Интернет


Author: Miteva, Emilija
Author: Gorgieva-Trajkovska, Olivera



Abstract: Со појавата на Интернетот како комуникациски медиум се промени медиумската слика на светот. За само десетина години, Интернетот го помина патот од академска компјутерска мрежа за размена на информации до глобален комуникациски медиум кој денес го користат преку 600 милиони луѓе ширум светот. Во 1993 година огласите на Интернет не ни постоеле, а веќе во 2002 година се потрошени околу 6,5 милијарди УСД за оваа цел. Веќе неколку години просечните вложувања на огласувачите се околу 3% од нивниот годишен буџет . Сите овие бројки покажуваат дека овој медиум (освен како неизбежна комуникациска и информатичка алатка) за многу кратко време се наметнува како нов огласен медиум потполно рамноправен со традиционалните медиуми, како радиото, билбордите или печатените медиуми. Интернетот полека но сигурно освојува дел од маркетинг колачот. Сè повеќе огласувачи го воочуваат фактот дека нивната целна публика е сè повеќе онлајн и дека таму можат многу лесно да ја дофатат. Станува збор за медиум кој интензивно мора да се експлоатира, бидејќи во спротивно конкуренцијата ќе преовладува.


Publisher: Универзитет „Гоце Делчев“, Штип


Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/1942/



Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:1942
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/1942/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%9A%D0%B5%20%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%83%20%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD.pdf
Identifier: Miteva, Emilija and Gorgieva-Trajkovska, Olivera (2010) Маркетинг истражување преку Интернет. Working Paper. Универзитет „Гоце Делчев“, Штип.
Identifier: 83456778



TitleDateViews
Маркетинг истражување преку Интернет201035