Subject: Political Science
Year: 2008
Type: Article
Type: PeerReviewed
Title: Однесувањето на гласачите како една од детерминантите во креирањето на изборната стратегија на политичките партии
Author: Ananiev, Jovan
Abstract: Моделот на однесување на гласачите ја одредува стратегијата на политичката партија за време на изборен процес. Зависно од тоа кој модел на однесување реално издржан ќе го прифати одредена партија, така ќе ја креира и својата стратегија. Притоа најцелисходно е доколку партиите ги користат придобивките на неколкуте различни модели, бидејќи, на тој начин, најуспешно може да се избегне идеализирањето или маргинализирањето на одредени аспекти во секој модел одделно. Во текстот се анализираат спецификите на интегрираното определување на однесувањето на гласачите, како најнов пристап во американската концепција на политичкиот маркетинг. Исто така, направена е анализа на постапките при градењето на изборната стратегија, со посебен фокус на спецификите на изборниот моде, типот на партијата и однесувањето на гласачите како најважна детерминанта . КЛУЧНИ ЗБОРОВИ: изборна стратегија, однесување на гласачите, изборен процес, политичка партија, идеологија
Publisher: Институт за социолошки и политичко- правни истражувања, Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ Скопје
Relation: https://eprints.ugd.edu.mk/1601/
Identifier: oai:eprints.ugd.edu.mk:1601
Identifier: https://eprints.ugd.edu.mk/1601/1/TEKST%20ZA%20GODISNIK%20ISPPI%202008.docIdentifier: Ananiev, Jovan (2008) Однесувањето на гласачите како една од детерминантите во креирањето на изборната стратегија на политичките партии. Годишник број 1 година XXXII, 1/ XXX. pp. 297-309. ISSN UDK/UDC 34284 (497.7)